I denne bloggen legger jeg ut bilder og hva vi har gjort i trykk og foto i løpet av perioden 2010-2011.

torsdag 3. mars 2011

03.03.11

Hei kjære bloggen min ...
Nå driver vi med dyptrykk i pleksiglass som går ut på å ripe i pleksiglasset. Oppgaven er mitt eget portrett. Vi riper inn motivet med en koldnål, spiker eller lignende.  Vi får bare utdelt et pleksiglass, så det gjelder å være forsiktig her. Seeyaa later a!


Her er pleksiglasset som jeg har ripet inn i. Ser ikke så veldig klart motivet, men det er der da hvertfall.
1 gang

2 gang
3 gang

Første bildet, ble kanskje litt uklart. Andre bilde ble ganske så bra syns jeg. Tredje trykket ble jeg mest fornøyd med fordi det var en fin farge på det, linjene kom tydelig frem og bakgrunnen er jevn og fin. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar